Kundeservice

Du er altid velkommen til at kontakte os. Vi brænder for kundeservice og gør alt hvad vi kan for at hjælpe dig. Send os en mail og vi svarer inden for 24 timer på hverdage.

Du kan sende en mail til vores kundeservice på support@bykand.dk.

LEVERING/FRAGT

Hvad koster fragten?

Vi har gratis levering i hele Danmark på køb over 300 DKK. Vores fragtpris er kun 35 DKK.

Hvor lang er leveringstiden?

Vores leveringstid er normalt 1-3 arbejdsdage fra bestillingsdatoen. Det kan dog tage yderligere 1-2 dage, hvis der er forsinkelser hos fragtfirmaet eller hvis vi har ekstra travlt. Vi afsender bestillinger alle hverdage.

Hvordan sendes varerne?

Plakater som er 13x18 og 21x30 cm (A5 og A4), sendes i beskyttet kuvert med posten som almindeligt brev og leveres direkte i din postkasse.

Plakater som er 30x40 cm og derover, sendes i sikkert plakatrør.

Ordre

Hvordan ved jeg, at min ordre er registreret?

Så snart du har bestilt, kommer der en ny side med ”Tak for dit køb!”. Der ses dit ordrenummer samt beløbet.

Jeg har ikke modtaget en ordrebekræftelse?

Hvis du har bestilt og ikke modtaget en ordrebekræftelse, kan det skyldes, at du har angivet en forkert e-mail-adresse i din bestilling. Skriv til os på support@bykand.dk og spørg, om vi har registreret din ordre, så kan vi rette din e-mail-adresse og gendsende ordrebekræftelsen til dig. Det kan også skyldes, at ordren ikke er gået igennem. Spørg os altid inden du foretager en ny bestilling, så du undgår at modtage dobbelt op.

Kan jeg fortryde min ordre?

Nederst på siden i menuen finder du ”Handelsbetingelser”. Her kan du læse mere. Du kan fortryde dit køb inden 30 dage.

Ønsker du at fortryde dit køb, inden din ordre er afsendt fra vores lager kontakt os da på support@bykand.dk. Har du bestilt i en weekend, så send os en mail. Vi kan dog ikke garantere, at vi når at standse din bestilling, da vi pakker ordrer hurtigt efter bestilling.

Retunering

Hvad gør jeg, hvis jeg fortryder mit køb?

Nederst på siden i menuen finder du ”Returnering og Reklamationer”. Her kan du læse mere. Du kan fortryde dit køb inden 30 dage.

Ønsker du at fortryde dit køb, inden din ordre er afsendt fra vores lager, kontakt os da på support@bykand.dk. Har du bestilt i en weekend, så send os en mail. Vi kan dog ikke garantere, at vi når at standse din bestilling, da vi pakker ordrer hurtigt efter bestilling.

Koster det noget at returnere?

Fragtomkostningerne forbundet med returnering er på kundens egen regning. Returlabel købes her.

Hvordan sender jeg varen tilbage?

Du køber din returlabel her (klik). Herefter aflevere du pakken til nærmeste PostNord postkontor.

Reklamation

Hvad gør jeg, hvis varen er beskadiget eller forkert?

Du sender os en mail og fortæller om fejlen. Vi vil gerne have billeder af skaden eller det, som du oplever som en fejl. Send dem til support@bykand.dk.

Betaling

Kan jeg betale med kort?

Vi modtager Mastercard, Visa, Mobilepay og bankoverførsel.

Hvornår kommer fakturaen?

Fakturaen sendes med pakken den dag, som vi afsender ordren fra vores lager. Den sender også pr. mail samme dag. Skulle du mangle en faktura, så send en mail til support@bykand.dk, så sender vi en kvittering.

Produkter

Kan jeg bestille en plakat efter mål?

Nej, du kan ikke bestille vores plakater i andre mål end dem, som er angivet på hjemmesiden. Vi bestræber os på at have vores motiver i et bredt udvalg af størrelser.

Hvilket papir trykker I jeres plakater på?

Vores grafikske plakater trykkes på flere papirkvaliteter, alt efter plakattype. Vi har genbrugspapir, Silk Offsetpapir og Semi-gloss plakatpapir. Alle grafiske plakater leveres uden ramme.

Min konto

Hvordan logger jeg ind?

Øverst i højre hjørne klikker du på "Min konto" og anvender dit brugernavn og adgangskode.

Jeg har glemt mit kodeord, kan jeg få et nyt?

Klik på Glemt kodeord?, udfyld din e-mail-adresse og følg instruktionen i mailen. Når du har valgt et nyt kodeord, kan du ligeledes ændre dit brugernavn, hvis du ønsker det.